با عرض سلام خدمت همه دوستان

امیدوارم همه دوستان چه در امتحانات مدرسه یا دانشگاه و  یا کنکوری های عزیز روزهای خوبی را پشت سر گذاشته باشند و در انتظار روز های بهتر باشند من بهترین آرزوها را برای شما دارم....

امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق باشید




به دنیای
PHP خوش آمدید:

امروزه مدیریت وب سایت ها با راه و روش برنامه نویسی گذشته بسیار سخت است .
برنامه نویسان همیشه به فکر آن بوده اند که راحت ترین راه را طراحی و پیاده سازی نمایند.تا سایرین بتوانند به آسانی مدیریت سایت خود را انجام دهند.
 یکی از برنامه هایی که تا به امروز با استقبال بسیاری مواجه شده است زبان برنامه نویسی
PHP است.
PHP یک زبان برنامه نویسی بسیار قدرتمند است که در html جای می گیرد و امکان اجرای یک صفحه وب فعال را در اختیار ما قرار می دهد.
 یکی از مشخصه های مطرح
PHP این است که زبانی با  منبع باز (برنامه نویسی باز یا     Open  Source) می باشد که به طور مجانی عرضه می شود .با وجود مجانی بودن  برتری کاملی از نوع مراجع و مواد در آن جای داده شده است  و این به این معناست که به محض آنکه اولین اطلاعات مربوط به‌ آن را به دست آوردید به سادگی می توانید مواد دیگری که باعث پیشرفت شما می شود را پیدا کنید .
قبل از اینکه شروع کنیم نوبتی هم که باشدشما باید یک سرور بر روی سیستم خود نصب کنید تا بتوانید برنامه های
PHP خود را در محل اجرا کنید ابتدا پیشنهاد می شود که برای نصب این سرور بر روی سیستم خود از ویندوز XP استفاده نمایید.
بهترین برنامه برای راه اندازی سرور خانگی برنامه ای است از سایت 
www.wampserver.com
که با حجم
۲۰ مگا بایت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد .استفاده از این برنامه جدای از آنکه به سرعت عملکرد شما در اجرای برنامه های خود کمک می کند این مزیت را دارد که     می توانید در عرض یک دقیقه بانک اطلاعاتی برنامه خود را ایجاد کنید.
 

 کلیت عملکرد PHP چیست و چگونه است؟

PHP یک برنامه است که بر سر نرم افزار شبکه سرور شما نصب می شود .با نسخه هایی از Microsaft IIS,Apache,Netscape Enterpeise  Server و بسته های سرور دیگر کار می کند و بر روی آنها نصب می شود .
شما از
PHPبا استفاده از کد نویسی دورن HTML که پایگاه شما را می سازد استفاده می کنید و یا وقتی که یک Client ( هر نفری بر روی شبکه )یک صفحه شبکه را که حاوی این نوع کد است ,نگاه کند,سرور شما آن را اجرا می کند و این همان دلیل احتیاج شما به نصب سرور شخصی  برای تست نوشته PHP در کامپیوتر است.
 
PHP یک زبان برنامه نویسی است مثل HTML و به این معنی است که این کد قبل از اینکه استفاده شود نیازی به compile (تفسیر) شدن ندارد .
هر جا که لازم باشد تحت پردازش قرار خواهد گرفت.قبل از اینکه کاوش خود را شروع کنیم,شما باید درباره یک سایت به نام
PHP.NET نکاتی بدانید.PHP یک برنامه نویسی منبع باز است و PHP.NET مرکز کنترل آن است, با منابع مواد بسیار گسترده درباره این زبان و نکات فرستاده شده توسط کاربرها در سرتاسر کره زمین PHP.NET به طور استثنایی و قدرتمند , به شدت در  مورد این زبان اطلاعات پخش می کند. ولی این مطلب برای یک تازه وارد پنهان است.

 با
PHP چه می شود کرد؟

راه اندازی فرم های موجود در صفحات شبکه اینترنت یکی از امکاناتی است که میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند و ذخیره در بانک اطلاعاتی ,ساختن صفحات شرطی نسبت به فرم ها,تنظیم کوکی ها برای بعد و اجرا کردن تالار های بحث در پایگاه شما از وسائل و مروگر های سرویس دادن صفحات متنوع به افراد است که در
PHP امکان پذیر می شود. 

امیدوارم برای شما دوستان خوبم مفید  باشه واز اون استفاده لازمو ببرید ........